Cumu mantene è mantene u sistema di membrana impermeabile è respirabile

Conservazione di Membrana Impermeabile è Traspirante

Quandu a membrana hè almacenata per un bellu pezzu, deve mantene una bona prestazione è avè u valore d'usu, cusì a vita di a membrana impermeabile è respirabile hè un prublema impurtante. Per quessa, una attenzione particulari deve esse pagata à u almacenamiento propiu.

A preservazione di a membrana di microfiltrazione impermeable è respirabile hè divisa in dui metudi: preservazione umida è preservazione secca. In ogni modu, u scopu hè di impedisce a membrana da esse idrolizzata, impediscendu u crescita è l'erosione di i microorganismi, è a shrinkage è a deformazione di a membrana.

A chjave per a preservazione umida hè di mantene sempre a superficia di a membrana cù a suluzione di preservazione in un statu umitu. A formula seguente pò esse usata per a suluzione di preservazione: acqua: glicerina: formaldehyde = 79,5: 20: 0,5. U rolu di formaldehyde hè di prevene u crescita è a ripruduzzione di i microorganisimi nantu à a superficia di a membrana è per prevene l'erosione di a membrana. U scopu di l'aghjunzione di glicerina hè di riduce u puntu di congelazione di a suluzione di preservazione è impedisce a membrana da esse danatu da a congelazione. U formaldehyde in a formula pò ancu esse rimpiazzatu da altri fungicidi, cum'è sulfate di cobre chì ùn sò micca preghjudiziu à a membrana. A temperatura di almacenamento di a membrana acetate di cellulosa hè 5-40 ° C è PH = 4,5 ~ 5, mentre chì a temperatura di almacenamento è u pH di a membrana acetate non cellulosa pò esse più largu.

Conservazione secca

I membrani di microfiltrazione impermeabili è transpirabili sò spessu furniti in u mercatu cum'è membrani secchi perchè sò faciuli di guardà è di trasportu. Inoltre, u film umitu deve esse guardatu in un metudu seccu, è i metudi seguenti deve esse usatu per processà a film prima di prucede. U metudu specificu hè: a membrana di l'acetate di cellulosa pò esse imbulighjata in una soluzione aquosa di 50% di glicerina o una soluzione aquosa di lauryl sulfonate di sodiu 0,1% per 5 à 6 ghjorni, è secca à una umidità relativa di 88%. A membrana di polysulfone pò esse secca à a temperatura di l'ambienti cù una suluzione di 10% glicerina, oliu sulfonatu, polietilene glycol, etc. Inoltre, i surfactants anu ancu un bonu effettu nantu à a prutezzione di i pori di a film da a deformazione.

Siconda, u mantenimentu è u mantenimentu di u sistema di membrana impermeable è respirabile deve esse attentu

U mantenimentu è u mantenimentu di u sistema di membrana duveranu fucalizza nantu à e seguenti prublemi.

① Sicondu e diverse membrane, una attenzione particulari deve esse pagata à l'ambiente d'usu, in particulare a temperatura è u valore pH di u liquidu materiale, è ancu u cuntenutu di cloru in u liquidu materiale.

② Quandu u sistema di a membrana hè fermatu per un pocu tempu, l'attenzione deve esse pagata à a ritenzione di l'umidità di a membrana, perchè una volta chì a superficia di a membrana perde l'acqua, ùn ci hè nisuna misura di rimediu, i pori di a membrana impermeabili è traspiranti si riducenu è si deformanu, chì riducerà u rendiment di a membrana.

③Quandu si ferma, evite u cuntattu cù liquidi à alta cuncentrazione.

④ Lavate è mantene a membrana regularmente cù u liquidu di mantenimentu per riduce a contaminazione di a membrana.

⑤ In usu, operate in cunfurmità cù e cundizioni di u funziunamentu chì u sistema di membrana pò sustene per evità a sovraccarichi.

news-thu-3

Tempu di posta: 15-09-21