Chì sò e proprietà di membrani impermeabili è transpirabili per i tetti strutturali di casa di legnu

In l'attuale custruzzione di casa di legnu, per assicurà chì a casa di lignu hà una bona pruprietà impermeabile è respirabile, avà ognunu usa una membrana impermeable è respirabile fora di a casa di lignu. A membrana impermeabile è traspirante utilizata in a custruzzione di a casa di legnu hè una membrana di poliolefina mudificata è un tessulu non-tessutu rinfurzatu, chì risponde à i requisiti internaziunali di prutezzione ambientale.

1. Hà una bona prestazione impermeabile, impedisce in modu efficace u ventu è a pioggia da invade a stanza, è migliurà u cunfortu di vita. A membrana transpirable impermeable hè chjamata membrana transpirable. Havi una respirabilità eccellente, chì permette a vapore d'acqua per esse scaricatu rapidamente, riduce l'umidità interna, è hè efficace Evitate a furmazione di muffa è cundensazione, per quessa, migliurà assai u cunfortu di l'ambiente di vita è migliurà a durabilità di l'edificiu.

2. A preservazione di u calore di risparmiu d'energia pò impedisce in modu efficace l'intrusione di l'aria calda è fridda per ottene funzioni di risparmiu d'energia è di conservazione di u calore. Adupratu in cunghjunzione cù lana di vetru, pò impedisce in modu efficace u vapore d'acqua di penetrà in a capa d'insulazione è formanu una prutezzione cumpleta per a capa d'insulazione. À u listessu tempu, a condensazione causata da a diffarenza di temperatura trà l'internu è l'esterno pò ancu esse aduprata cù a bona funzione di ventilazione di a membrana impermeabile è respirabile per scaricate rapidamente vapore d'acqua per assicurà L'effettu di a capa d'insulazione ottene l'effettu di risparmiu energeticu continuu. .

3. Resistenza a lacrime, resistenza à l'usura, flessibilità di bassa temperatura.

4. Hè eccellenti caratteristiche anti-ultraviolet è anti-aging. Dopu trè mesi di esposizione esterna in l'estiu, mantene sempre un bonu rendimentu di u produttu, è u pruduttu hè durable.

In generale, a membrana impermeable è respirabile utilizata à l'esternu di l'edificiu di a casa di legnu hè suave, ligera è fina, faciule da custruisce, è micca faciule per lascià un angulu mortu in a custruzzione. Quandu l'utilizate, pudete seguità u ritmu di a tecnulugia è l'utilizate in modu adattatu.

news-t2-2
news-2-1

Tempu di posta: 15-09-21