Hebei Jibao Hot Products Membrana Impermeabile è Traspirante

In l'anni 1940, l'architetti tedeschi anu scupertu chì e caratteristiche autoadesive è ermetiche di e membrane impermeabilizzanti di l'asfaltu è di i materiali impermeabilizzanti di i rivestimenti causavanu l'umidità residuale in a struttura di cimentu per esse chjusu in a struttura, è u vapore d'acqua in a struttura di cimentu ùn pudia esse emessa. . In u risultatu, i muffa crescenu nantu à i tetti è i muri, è a qualità di l'aria interna è a salute umana sò seriamente minacciate. Per quessa, l'industria di a custruzzione tedesca hà cuminciatu à utilizà cuscini permeabili à l'aria per rimpiazzà membrani autoadesivi è rivestimenti per l'impermeabilizazione. Stu cuscinettu permeable à l'aria hè stallatu nantu à a capa di basa di u tettu per permette à u vapore d'acqua di u pannellu di tettu di cimentu cast-in-place per esse scaricatu rapidamente. Esce, evitendu cusì l'allevu di muffa.

Sutta l 'industria storicu a ddu tempu, capisci l'omi di costruzzioni efficienza energia ùn n'era. Cù u scoppiu di a crisa energetica mundiale in l'anni 1970, i paesi europei è americani prestanu sempre più attenzione à u prublema di l'efficienza energetica di l'edificazione. sperti energia anu scupertu chì tuttu stu tipu di Puericultura breathable permette di u vapore, acqua di u tettu béton rugby-in-postu à esse merchenzie è c'arrisorvi i prublemi di umidità è pies effittivamenti, una grande quantità di vapore, acqua hè sbarcate à l 'Annunzio mica, è u spettaculu termichi di u materiale mica hè seriu guastatu.

news-1-2

In a mità di u 20u seculu, i sperti di l'Associazione Americana è Canadese di Standards di Edificiu anu scupertu chì a cundensazione di u vapore d'acqua in i muri esterni è i tetti di l'edifizii affettanu seriamente a prestazione di i materiali d'insulazione di l'edifiziu è a durabilità di a struttura di l'armadiu, purtendu à a crescita di muffa. A causa principale di l'umidità hè l'acqua di fase liquida è l'acqua di fase di vapore chì penetra in a struttura di l'envelope cù l'aiutu di l'aria esterna di l'edificiu. Da tandu, certi edifizii in i Stati Uniti anu cuminciatu à aduprà membrani impermeabili, stendu fora di a capa d'insulation cum'è un sistema di rivestimentu di l'edifiziu per rinfurzà a tenuta di l'aria è l'acqua di l'edificiu, ma sta membrana impermeable ùn hè micca respirabile, è u vapore umidità. di a struttura di l'envelope hè ancu incapaci di dissiparà. Ùn pò micca risolve cumplettamente u prublema di umidità.

Dopu à a ricerca scientifica cuntinua è a pratica, i sperti in l'industria di a custruzione in Germania è in i Stati Uniti anu finalmente scupertu chì u cuscinettu di u tettu permeable à l'aria hè statu cambiatu in un materiale coiled non permeable cum'è una strata di barriera di vapore nantu à u stratu di basa di u tettu. U vapore d'acqua di u tettu di cimentu cast-in-place hè statu mantinutu constantu. Pò esse scaricatu à un certu puntu, rallentendu a scarica di vapore d'acqua da u tettu di cimentu à a capa d'insulazione; aduprendu una membrana impermeable respirabile cum'è un sistema di rivestimentu di l'edifiziu (in seguitu chjamatu una membrana transpirable impermeabile) per impedisce a penetrazione di l'acqua di fase liquida è vapore da l'esternu di l'edificiu In u stessu tempu, l'umidità in a capa d'insulazione hè scaricata rapidamente. . L'usu cumminatu di a barriera di vapore è a membrana impermeabile è traspirante rinforza a tenuta di l'aria è a tenuta à l'acqua di l'edificiu, risolve u prublema di a prevenzione di l'umidità è di u muffa, è prutegge in modu efficace u rendiment termale di a struttura di l'involucro, ottenendu cusì u scopu. di risparmià u cunsumu energeticu.

news-1-3

In a fini di l'anni 1980, a suluzione di membrana impermeable è respirabile hè stata prumossa vigorosamente in i paesi sviluppati in Europa è in i Stati Uniti, è hè stata largamente usata in edifici residenziali è publichi. A custruzzione di membrana impermeabile è respirabile era cunnisciuta cum'è a "casa di respirazione". A membrana impermeable è respirabile hè posta nantu à a capa d'insulazione per prutege efficacemente a capa d'insulazione. Ùn ci hè bisognu di versà u cimentu di petra fina nantu à a capa d'insulazione. L'optimizazione di u schema reduce u costu di custruzzione. Giappone, Malesia è altri paesi anu ancu introduttu tecnulugii successivi da a Germania è i Stati Uniti, è cuminciaru a produzzione in massa è l'applicazione di membrane impermeabili è respirabili.

In ùrtimi anni, lu guvernu Chinese hà pagatu di più, è più attente à custruì cunsirvazioni energia, chì hà purtatu à a prumuzioni di suluzioni membrana waterproof è breathable in u mo paese, e poi l ' "Waterproof è Struttura Breathable membrana Building", "Plate prufilu Steel , Sandwich Panel Tetti è Ex Building Wall Structure "antra spiciali


Tempu di posta: 15-09-21