Cosa hè a carta di respirazione? Chì ghjè usatu per ? Cumu stallà?

Breve descrizzione:


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

A carta di respirazione hè un tipu di materiale impermeabile è traspirante di edifiziu, utilizatu principarmenti per tetti di tettu, tetti di metallo, pareti esterni è altre strutture di recinzione. A so eccellente forza di trazione è l'indicatori di rendiment anti-invechjamentu guidanu u sviluppu di l'industria.

Effettu di carta di respirazione

A carta di respirazione hè stallata daretu à u tavulinu, per quessa hè a seconda linea di difesa per u bastimentu. Se l'installemu currettamente, deve esse capace di fà trè funzioni basi.

U primu è u più impurtante hè chì a carta di respirazione hè una barriera d'acqua di salvezza daretu à u bordu esternu. U tavulinu esternu stessu hè a prima barriera, ma a pioggia o a neve guidata da u ventu si romperà è s'infiltrerà in l'internu, per quessa, una barriera d'acqua di back-up hè necessariu.

Siconda, a carta di respirazione pò ancu funziunà cum'è una capa ermetica, chì pò bluccà l'aria calda è fridda da penetrà in u muru; di sicuru, u prerequisite hè chì tutte e cuciture deve esse cumplettamente sigillati. Una funzione impurtante di cuncepimentu di a carta di respirazione hè di riduce u costu di u cunsumu di energia di l'edificiu, è di riduce l'infiltrazione di l'aria è e pussibuli perdite d'aria.

A terza funzione di a carta di respirazione hè a so terza funzione: permette à u vapore d'acqua di penetrà liberamente, cusì u vapore d'acqua in a struttura pò evaporà à l'esternu senza esse intrappulatu in a struttura è pruvucannu muffa è putrefazione. Se u paper di respirazione ùn hà micca sta caratteristica, allora hè cum'è mette un mantellu grossu nantu à a casa: pò bluccà l'acqua da l'esternu, ma ancu bluccà u vapore d'acqua emessu da l'internu; à u cuntrariu, a carta di respirazione hè cuperta da A giacca esterna hè pensata per esse impermeable è permeable à u vapore, perchè l'edifiziu ùn pruvucarà prublemi per via di u vapor d'acqua.

À chì deve esse attentu à l'installazione di carta di respirazione?

U fondu basicu: a qualità di a custruzione hè più impurtante chè a selezzione di materiale. Ùn importa micca quale pruduttu di carta di respirazione hè sceltu, s'ellu ùn hè micca stallatu bè, hè una perdita di soldi. U prublema causatu da ùn installà micca a carta di respirazione curretta hè definitivamente più di ciò chì pò risolve. In fatti, ùn hè micca cusì difficiule di stallà, ma hè bisognu di una cunniscenza basica di u principiu di carta di respirazione. I requisiti di stallazione detallati sò generalmente dispunibili nantu à u situ web di u fabricatore è u rivenditore.

Unu di i metudi di prerequisite per installà carta di respirazione hè di imaginà una goccia di pioggia chì casca nantu à u muru di a vostra casa. A gravità u tira falà longu u muru. Sì tutte e cuciture, cracke, è perforazioni sò tutti sigillati, È l'esterni sò stallati in l'ordine di esse sovrapposti, allura a goccia di l'acqua di piova eventualmente falà à a terra. Ma quandu si trova un node ruptured o unflooded, penetrerà in a carta di respirazione è entre in a struttura principale.

A carta di respirazione deve esse stallata da u fondu à u fondu à a cima. À u listessu tempu, hè necessariu d'assicurà chì tutte e cuciture horizontale anu almenu 6 inch (150 mm) sovrapposizione, è tutte e cuciture verticali sò 12 inch (300 mm) overlap. Se vulete installà carta di respirazione prima di erecting u muru, duvete riservà abbastanza materiale sottu à u muru per copre u pianu di u pianu sottu à l'erezione. Hè impurtante d'esse prudente chì i giri verticali sò impurtanti cum'è i giri horizontali, perchè a pioggia guidata da u ventu pruvucarà l'acqua di piova à spustà lateralmente, è ancu si move in l'altitudine in u carta di respirazione currettamente lappata.


  • Previous:
  • Next: